top of page

Den nya början 2019-11-27

Uppdaterat: 4 dec. 2019

Ja, att börja med en hemsida var verkligen inte så enkelt som jag trodde. Efter att ha bökat och stökat för att få någorlunda koll på det så var det bara att ta en paus och låta allt vara ett tag.. Några gånger tänkte jag faktiskt skita i det helt och hållet, men har man satt Fan i båten då ror man iland honom. Så skam den som ger sig, nu börjar sidan ta form och även om det är mycket kvar, så är jag ganska nöjd..

Och för att riktigt känna att det verkligen är en ny början så rök de tidigare inläggen här oxå så det blir nytt överallt . Jag hoppas ni ska trivas här...

Jag önskar er varmt välkomna till kennel Tough 'N' Sweet's hemsida och blogg som självklart inte kommer bara handla om hundarna utan lika mycket om mina hästar och annat som jag känner för.

Så, då kör vi väl då eller??

16 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page