top of page

Söndag 2020-03-15

Söndag förmiddag, frisk bris som kommer öka till svag kuling och regn i massor är vad vi har att vänta oss idag.... igen. Som extra not kan jag tillägga att det är banne mig ingen frisk bris eller svag kuling utan det blåser så hundarna nästan lyfter. De där metrologiska termerna är bara fina ord för skitväder.

Och inga valpar, inte ännu i alla fall. Inka mår superbra och är pigg och glad, men några valpar tänker hon inte släppa ur sig. Nope, envis som synden håller hon på dom och låter mig vänta ytterligare någon dag. Och det är faktiskt olidligt!! Man kan tycka att vad en dag eller två extra spelar för roll, men i min värld spelar det massor...

Så idag fokuserar vi på hur jag ska så smidigt som möjligt kunna rasta hundarna ordentligt trots att vädergudarna utmanar mitt tålamod. Men bit er i arselet ni vädergudar, jag kommer på något som passar alla, var så säker!!

Ha en trevlig söndag nu så hörs vi väldigt snart igen

// G





21 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page