top of page

Tisdag 2020-06-23 Inka löper!!

Jupp, nu är det på g!! Madam Inka har för en gång skull hållit sej till den normala tiden för löp och ganska exakt 6 månader efter förra löpets första dag (hon drog ju till med nyårsafton sist, smarthönan!) såg jag den första blodsdroppen. Jag har märkt att hon svullnat lite i vulvan och hennes beteende har varit lite annorlunda, så jag misstänkte att det var något som var på gång.

Nu börjar planeringen för kommande parning och just nu, när jag skriver detta så bara bubblar det i hela kroppen!!

Jag är så glad, det ska bli så roligt och jag är så lycklig över att kunna använda Katare's Mystery Imagine Dragon - Dino - för det är en så vacker kille. Och han har en stamtavla att dö för, sanna mina ord.

Egentligen har jag en annan nyhet att berätta, men jag vänta lite med den. Saker och ting ska få sjunka in och det är allt en liten process att bearbeta. Men jag ser fram emot det med stor spänning.

Nu är det dags att ta kväller.

Med kärlek

// G

57 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page